Nou, er staan in de eerste post aantal punt, waar van ik er een paar kan begrijpen en de andere helemaal niet. Asociaal gedrag 100% aanpakken.
Probleem hier is, wat is asociaal.
Voorbeeld: wat door de ene helft gewaardeerd wordt en door de andere niet.
Verkoper: verkoopt product voor meer dan je het binnen de EU nieuw kunt kopen.
Ik noem dit afzetterij, een ander vind het normaal. Ik vind dit dus afzetterij en post een link naar het nieuwe goedkope product. Is dit asociaal ?
Wie zegt het.
Voor mij maakt het niet zo veel meer uit ik heb het hele verkoop/gevraagd topic niet meer zichtbaar, ik had er genoeg van.
Over turbo taal, heb ik een hele ander mening als jullie, als ik na moet denken over wat er staat, lees ik het niet en ga ik gewoon na de volgende post. Niemand dwingt je om iets te lezen, toch. Ik heb medelijden met de mensen die zich daar al druk over gaan zitten maken, relativeer het eventjes, met wat er in de Nederland en de wereld gebeurd.
Voor spelling, geld eigenlijk hetzelfde (waar maak je je druk over), ik lees er overheen en als ik het snap, goed toch. Misschien komt dat wel doordat ik slecht ben in Nederlands.
En Ja ik gebruik FireFox met Nederlandse spelling checker anders had deze post helemaal vol met spellingsfouten gestaan, nu zal het wel mee vallen.
Bart,