Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mdd Wat zal de gemeenschappelijke factor zijn geweest? De wind of Robbe
De afmetingen van mijn heli zijn:
Lengte: 65 cm
Rotor diam.: 49 cm
Gewicht: 600 gr
Dus binnen kan misschien wel, maar dan zal ik eerst betere stuurmanskunsten moeten hebben. Ik heb hem 2x binnen geprobeerd maar ook daar ging hij snel aan de wandel.
Ik kan mijn controller via een kabel wel aansluiten op de pc voor een flight simulator. Ga ook maar eens kijken wat er daar mogelijk mee is. | jah, das wel erg groot voor binnenshuis. zal ik niet aan beginnen als je meubels je lief zijn  je kan mischien wel in de grootste kamer van het huis (je woonkamer neem ik aan) alle meubels aan de kant schuiven, maar dat is ook zon gedoe elke keer.
die simulator zal wel flight model simulator (FMS) zijn. ik vind het persoonlijk een kl*te simulator. gevoel is nep, en ziet er nep uit. phoenix flight simulator heb ik nog nooit geprobeerd, maar ziet er wel heel mooi uit. clearview is een van de goedkopere varianten, maar dit vind ik niet zo geweldig. er zijn nog vele andere simulators, maar het zal nooit zo leuk worden als echt vliegen  .
veel succes met je heli!
Laatst gewijzigd door EricW; 10 maart 2010 om 23:14
Reden: foutje :)
|