Ja was een mooie dag!, later heb ik hem ook nog even een paar keer als zwever gebruikt,Vol gas even hoogte maken, en zwefend naar beneden,hij is dan nog makkelijker te "vliegen".
Later kwam er een beetje wind bij, en dan met name van wind mee, een bocht maken, naar wind tegen, was wel evne wennen, anders om ook, want dan word hij echt meer naar beneden gedrukt. Maar even snel corrigeren, en je verliest eingelijk geen hoogte.
Op de sim kan ik al loopings en rolls, maar daar wacht ik denk ik toch maar even mee, totdat ik echt blindelings zonder na te denken kan vliegen, want nu moet ik heel soms toch nog wel even nadenken.. Opo de sim had ik dat eingelijk al niet meer en was ik aan het stunten, om te kijken hoeveel looping ik kon maken,en rols, en hoe hard hij naar beneden wou, hahahah.
We blijven mooi doorsimmen, en gauw mijne in elkaar maken, en dan op een mooie dag , vliegen!
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | Benieuwd naar de regels op ons mooie forum? Modelbouwforum.nl - >> Regels & voorwaarden << |