Citaat:
- Vlagerige wind betekend moeilijk op hoogte houden, luchtstroom vertaald direct in lift Een CP heeft dit ook. althans, zowel mijn copterx en mn belt cp..
- Snel vliegen is extreem baloonen, de heli wil zelf de neus omhoog drukken Tegen de tijd dat de TS snel kan vliegen... Dan isie toe aan wat groters ja.
- Weinig tot geen instelopties, als je met 1300 rmp hoovert dan is het lastig je headspeed te verhogen voor meer stabiliteit De hongkong heli kost al 100 zoals je zelf aangeeft, mag je mij laten zien waar jij voor 80 euro een probrammeerbare zender haalt waarmee je de curves inderdaad mee kan afstellen.. Denk erom dat de ts helemaal niks bruikbaars heeft voor een CP..
Allemaal dingetjes die je met een CP eruit kunt halen als je hem goed afstelt. Zie hierboven
Mijn HK450 kostte compleet zonder zender met verzend zonder douane 100 euro...
|
Amen, Ik zou voor de KDS 450 gaan als het dan toch per se een CP moet zijn, die kan je in nederland halen, hebben een (bijna) programmeerbare zender, hebbie ook geen gezever met invoeren..
Ik zou toch echt voor een FP gaan voor voorlopig, al crash jij 2 a 3 keer met die cp, heb jij die FP er al uit.. grote kans dat die FP even rechtopgezet kan worden en weer doorvliegen, CP crashen=altijd betalen.