Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Anko De hongkong heli kost al 100 zoals je zelf aangeeft, mag je mij laten zien waar jij voor 80 euro een probrammeerbare zender haalt waarmee je de curves inderdaad mee kan afstellen.. |
Zie mijn reactie op het 'betaalbare HK450 setup', 200 euro compleet met 3 accu's en lader. Zender kost dan overigens $125 met Rx, en das dus 95 eurie met ontvanger.
@nick1979: Het translational verhaal in de lift is dus ook van toepassing bij de transitie van ff naar hoover, dus als je uitflaired. Een FP moet je dan zover in toeren drukken dat je stabiliteit op is, terwijl je bij een CP gewoon -2 pitch drukt bij gelijkblijvend toerental.
@Anko: Jij gaat er maar vanuit dat de TS niet kan vliegen, of het niet snel leert. Dat jouw curve wellicht stijler was dan die van mij of andere vliegers wil niet zeggen dat iedereen er maanden over gaat doen... Ik, en vele met mij, vlogen in een maand of twee al circuitjes. De overgang naar hard 3d is inderdaad een lastige, maar als je een beetje kit koopt en twee-drie keer per week je accu's leegt in je kist

dan leer je het redelijk snel.
Laat dit nou geen flamewar worden boys... TS is oud en wijs genoeg om voor zichzelf te beslissen wat hij wil. Ik schrijf alleen maar op wat ik in 20 jaar klungelen heb geleerd, en hoop de TS te behoeden voor fouten die ik heb gemaakt...
Groetjes,
Ton.