Aangezien het blokje wat op de Kyosho zat niet helemaal 100% in orde was, heb ik afgelopen dagen een beetje zitten hobbiëen met een nieuw blokje.
Even de bodemplaat vrij gemaakt om schoon te maken (voor en achterkant zijn ook even uiteen geweest). Ook even schokdempersokje gemonteerd
Mooie nieuwe oranje geannodiseerde CNC motorsteuntjes om een ander blokje op de bodemplaat van de Inferno te kunnen monteren
Veel over gesproken deze servo, goed dan wel slecht...voor een prikje op ebay gewonnen, dus gewoon even zelf uitproberen
Het nieuwe .21 Ansmann (is gewoon een Force blokje ) gemonteerd. Ik had nog een backplate liggen van mijn oude .28 Force blokje op de LRP S8BX...en die past ook op de .21 versie...is dat even mooi

Aangezien er toch alleen hobbymatig gereden wordt is dit blokje voor mij meer als voldoende goed...de .28 beviel me ook goed, vandaar weer een Force...
De achterste motorbevestiging moet ik nog even passend maken
Nu even wachten op een mooi pijpje en dan nog even een nieuwe startbox aanschaffen, dan kan het inloopproces beginnen. Alles op zijn tijd, ik heb er geen haast mee...
Groeten,
Daan