Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sandeeer Dekkes87, als ik bijv. De EasyCub, of EasyStar nadat ik een club gevonden heb koop, zit daar dan alles al bij? En waar kan ik het dn het beste bestellen? En richting welke prijs gaat het dan? Mvg |
Hey Sandeeer!
Ik sluit me aan bij het algemeen gegeven dat we nogal "lui" geworden zijn (verwend?

), maar dat mag nog altijd niets doen aan onze hulpvaardigheid, niet?
De easycub en easystar zijn verkrijgbaar zowel in kitvorm, als met een complete combo in de meeste hobbyshops. uiteraard is het ook een goed idee om eens te kijken naar 2ehands of koopjes etc! Ik ben zelf ook wel een voorstander van het clubgebeuren, omwille van de leidende hand in het leerproces, maar ikzelf ben er eerlijk gezegd ook op mezelf mee begonnen, en pas later naar een club gestapt.

't is gewoon fijner, gezelliger en socialer ook!
Een gouden tip van Duco Roovers ook, die sim! ik vlieg me nog steeds rot in Aerofly Pro Deluxe, en RealFlight, dit zijn echt wel super hulpmiddelen om de oog-hand coördinatie, en algemeen vlieggedrag te leren kennen. ook de keuze van de mode (functie van de sticks) kan hier makkelijker in bepaald worden, waar jij je het fijnste bij voelt.
ikzelf ben van België, dus heb niet echt een grote kennis van shops in NL, maar daar kan de rest van het draadje wel in bijspringen!
als je wilt, maak ik wel eens een PB-tje, met een paar interessante links, dus je laat het me maar weten!
Grtz,
David