Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Taya-chan Ik heb ooit met een poppetje onderaan een heli gevlogen, en geloof me, dat ding woog iets van 40-50g en mijn heli had er de grootste moeite mee, vandaar. Dat was overigens hetzelfde type heli als die van jou. Die FCO3 en ECO kan ik me nog voorstellen dat hij tilt, maar reken op een fikse verkorting van je vliegtijd, iets in de trant van in plaats van 8-10 minuten, wat normaal is, nog maar een minuut of vijf. Hierbij moet je je accu's nóg beter in de gaten houden.
Silverlit kun je niet vergelijken met een coax zoals de V4. Silverlit is speelgoed, dit is serieuze modelbouw. Ik heb daar verder geen verstand van, van die Silverlit speeltjes, maar ik weet wel dat je niet moet kijken naar de capaciteiten van dat spul ten opzichte van 'het echte werk', zoals dit.
Ik versta geen afkortingen zoals 'gdn', kennelijk bedoel je daar 'gedaan' mee, maar daar komt het misverstand vandaan. |
Ik wil het toch wel proberen lukt het niet doe ik het onder een vliegtuig.
Dat bericht eronder let er niet op perongeluk gebeurt ,geen idee om het te wissen .