PureTen GP Alpha 3 4WD
Beste forumleden,
IK heb voor 3 jaar geleden een PureTen GP Alpha 3 4WD gekregen. Hier heb ik eigenlijk vrij weinig mee gedaan tot dat mijn moeder laatst zei dat ik hem dan toch maar beter weg kon doen. Ik vind dit best wel zonde dus heb ik de draad weer opgepakt.
Ik had eerst een probleem met de stuurinrichting dit is al opgelost.
Mijn tweede probleem is dat ik hem met de WOT methode nog eens wou inrijden.
maar ik krijg hem totaal niet afgesteld. Nu ben ik op dat punt ook best wel een achterlijk figuur eerste klas want ik weet dus totaal niet wat er meot gebeuren.
Als ik hem start dan slaat ie meestal snel af, (Gloeiplug probleem ?) tevens heb ik om de haverklap ingeduwde Gloeipluggen, (een spacer tussen in zetten ?) ook wou ik weten hoe ik hem het beste stationair kan laten lopen en welke gloeiplug ik het beste kan gebruiken en waar ik deze het beste (online) kan krijgen. Motor is een GX-15. En nog wel wat meer dingen die gegarandeerd in verband staan met het boven genoemde.
Als iemand in de buurt woont zou dat HEEL erg fijn zijn. Ikzelf woon in de buurt van roermond.
In ieder geval,
alvast bedankt voor het helpen, lezen.
Jordi
Iemand die me verder kan helpen ?
ps. sorry voor mijn vorige topics waar ik niet meer op gereageerd heb maar bij mij was even de drang weg naar het rijden.
Laatst gewijzigd door GX_1992; 11 maart 2010 om 14:16 |