Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brutus Toevallig hou ik mij de laatste twee weken redelijk bezig met een E-sky King en een Belt CP (weet zo gauw niet welke "V-versies", ze zijn niet van mij) en ik heb zelf een Walkera 60B. Wellicht worden de E-sky's als wat makkelijker vliegbaar voor de beginners ervaren, maar ik vind ze wat traag en wazig reageren. Persoonlijk vind ik de Walkera toch wel een heel goed machientje. In mijn ogen is alles wat strakker stuurt, beter voor een beginner, want agressief sturen kun je "temmen", een wazige reactie krijg je alleen weg met modificaties. Hoe preciezer een heli stuurt, hoe geschikter hij is om mee te leren vliegen, vooropgesteld dat je de heli door een geoefende piloot laat afstellen. De Walkera vliegt zonder modificaties mits goed afgesteld als een scheermes! Uiteraard zijn er altijd nóg betere heli's....
Groet, Bert |
Helemaal mee eens, Bert.
ik heb zelf een Honeybee FP en een Trex250. En waar ik met de FP in mijn huiskamer niet uit de weg kan, daar vlieg (lees: hover

) ik mijn lipo's met de Trex acher mekaar leeg. Simpelweg omdat elke stickbeweging in de heli terug te vinden is. En dan kun je 'm ook in een kleine ruimte vliegen. Dat is met de FP wel anders...
Willem.