Hallo,
Mijn eerste post op dit forum. Aangenaam. Ik ben van de week gecharmeerd geraakt van een mico heli. De Freestyler. Zie foto's... Ik hoop dat het lukt ze te posten hier.

Normaal rij ik hier mee.
Ook heb ik de ERevo. Ik heb nooiiitt gevlogen en zie outdoor jongens heel gave dingen zien doen met een heli. Wow! Ik heb geen idee wat de termen betekenen zoals FP en Coaxiaal...

Maar ga me er graag in verdiepen. Ik ben gewoon meer thuis in het rijden dan vliegen. Maar goed: ik de Freestyler uitgepakt en vliegen. Even 10 minuten de Lipo opladen en gaan. Wow! Knal, rotor stabilisatieas weg. Zoeken. Gevonden! Yes. Weer proberen: knal. Tegen stoel. Weer rotor uit elkaar. Toen in grotere ruimte geprobeerd. Yes! Ik vloog toen zo waar meer dan 30 seconden!! Leuk zeg! Natuurlijk is het makkelijk met de stabilisatieas maar goed: ik vlieg! Ik zou graag eens verder gaan maar ik ben gewaarschuwd: heli vliegen is nietttt makkelijk! Verder is mijn budget al aangetast door het rijden met de FG, ERevo, twee small trucks en de Subaru van Tamiya. Ik heb veel gelezen over de Eflite. Iemand ervaring mee? Ik hou het nu op de micro heli wat vliegen betreft. Ik ga er zeker dit jaar 1 bijkopen! Mei, vakantiegeld.... Yes! Tips zijn welkom maar dat plaats ik wellicht in een andere post. Groet!