Nou ik heb vanavond eindelijk gevlogen met mijn protos. Het was even spanned... maar het ging prima. Meteen ook de auto trim gedaan en was ook meteen goed.
Hij vliegt gewoon super

Het was donker en kon ik niet veel doen want voordat je weet ben je buiten de verlichtingen. Maar er zit echt heel wat vermogen in die heli en tegelijk erg stabiel. (maar niet zo stabiel als mij trex600) Maar ik kan me voorstellen dat als je van een 450 overstapt dat je dan WOW zegt.
Mijn setup;
Plastic versie helemaal stock
3x DS510
Mini Vbar
BLS251 staart
Hyperion 2600mah
org motor + regelaar
15T 100% curve
Wel een aparte bec, dat doe ik altijd op elke heli. Neemt een hoop werk van je esc over.
4A 2-6S Input Switch Mode UBEC [4AUBEC] : HobbyManiac.Com, Heeft passie voor uw hobby!
Motor werd wel handwarm (het is ook wel koud nu, in de zomer moet ie wel een stuk warmer worden denk ik)
Regelaar was helemaal koud.
Alleen dat DS510 bevalt me niet. ze hebben te veel spelling. Als je gewend bent met betere servos vallen ze wel tegen. Maar ik dacht eerst gewoon goedkoope servos erop. Maar nu dat ik weet dat hij een blijvertje is, komt zeker BLS servos op de swash.
Heb ik al gezegd dat hij erg strak vliegt

Jullie merken het al, ik zit hier met een dikke glimlach.lol Jammer dat MSH nu eerst met een 450 komt. Als ze met een 550 of 600 komen ruil ik mijn trex600 zo in en ik ben al helemaal gek op mijn trex600.
Hij zeker de beste heli dat ik tot nu gebouwd heb. Als ik dit wist had ik hem al lang afgemaakt, hij lag 3 maanden half opgebouwd op de plank.
Ik ga hem morgen lekker martelen op ZLC.
p.s: Ik kan geen files uploaden. Maar stuur je emailadres per PB als je intrese heb in mijn vbar config.