Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R/C Gister ging ik vliegen en toen had ik eeen beetjes lang gevlogen.
Maar als de lamp groen is en je met een hoog toerental wilt opstijgen brand de rode lamp maar als je de stick naar beneden doet komt groen dus mag je wel zolang vliegen?
Ja dat dacht ik al , nu laad ik hem op.
Maar toen ik gister de batt ging kopen had ik de complete alu set gekocht 17 euro , ik heb metal op me heli dus eruit gehaald en verkopen :P
Die man had heel veel heli's maar ik denk niet dat hij kan vliegen;p
hij had de big lama gemold de belt cp en nog veel meer en had ook heel veel onderdelen.
Die big lama is inderdaad heel groot ik dacht klein ;p
Waar waren jullie geweest dan ?  |
Dus de accu begint al langer te vliegen? Dat is mooi!
Ja, dat mag op zich wel. Je moet wel opletten, op het einde zie je dat bij het gas geven het lampje steeds vaker en langer rood wordt. Dan moet je dus stoppen.

Wat bedoel je met metal en alu? Dat is toch hetzelfde? Heb je misschien een plaatje van de onderdelen die je bedoelt?
Hoezo denk je dat hij niet kan vliegen ^_^? Alleen omdat hij dingen heeft gemold? Dan zou je van mij ook moeten zeggen dat ik niet kan vliegen. Je wil niet weten hoeveel dingen ik al heb gemold.

Gelukkig repareer ik ze ook weer.
Inderdaad, vergeleken met de Lama V4 is -ie heel groot. Hij vliegt ook heel leuk
Even dagje winkelen in Leiden