Nou de bec problemen zijn opgelost, het heeft even geduurd maar we zijn eruit, ik heb er nu een van 8-15A op zitten en boel blijft gelukkig werken.
Hier wat foto's zoals de electronica eruit zag toen ik hem kocht:
Ik heb alles uit de Heli gehaald, de servo's, bec en Gyro vervangen en het geheel ziet er nu als volgt uit: Wel een opmerking, de bedrading van de bec moet ik nog aanpassen ik wil eerst zeker weten dat het allemaal naar behoren werkt.
Ik heb ook na zitten denken over de positie van de antenne en volgens mij zit deze nu zoals ik denk dat het goed zit:
Ik had ook al eens problemen met de "hang positie" van mijn zender en ook dat heb ik opgelost. Tijdens mijn bezoek bij Bas zag ik de oplossing: kosten een euro!
Moet nu de gyro afstellen en heb ondertussen ook al carbon heckrotor bladen die ik er ook op ga monteren. Ik verwacht de komende week 1 of 2 proefvluchten te kunnen maken en daarna definitief de bedrading af te maken.
Moet eerlijk zeggen dat het meer tijd gekost heeft dan ik van te voren ingeschat heb maar heb wel weer heel veel geleerd door de problemen met de bec.