Zucht....
En als ik dan post 161 en 162 weer lees, denk ik dat we weer gewoon terug bij af zijn.
Respect dient van alle kanten te komen. Ook van de lezer, voor de beperkingen van de schrijver....
Mijnheer Rob vat een wat te kortaf geschreven stelling van Ruben (ik gebruik meestal ook geen hoofdletters) op als: "Ik vertik het", en Ruben voelt zich weer aangesproken tot een punt waar gezegd word "kick me er dan maar vanaf".....
Jammer, en volgens mij word hier weer ens aangetoond dat we elkaar toch wel zo nu en dan erg slecht begrijpen.
Nu zou ik de conclusie trekken dat Mijnheer Rob mischien niet de moeite genomen heeft, alle posts van Ruben eens goed te lezen (waarin hij aangeeft erg veel moeite te moeten doen om correct te schrijven) maar als ik dat verkeerd inschat, heb ik weer ruzie met Mijnheer Rob, en dat is óók weer niet de bedoeling.
Dus voordat alles weer uit de klauw loopt, probeer alsjeblieft elkaar te begrijpen. Als het enkel hoofdletters zijn, dan moet je je afvragen of dat nou werkelijk zo erg is, als er verder wel punten, komma's en een naar mijn mening duidelijke zinsbouw en fatsoenlijk taalgebruik aanwezig zijn. Ook al zou het gebruik van hoofdletters de leesbaarheid vergroten, als jhet leesbaar genoeg is, is het leesbaar genoeg.
Groet, Bert
|