Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wimg Eergisteren heb ik de sponsornaam en logo's (*) op de romp geplakt......................
(*) Ja, de sponsornaam is met een knipoog. Onthulling op korte termijn. |
Wim,
Je houdt ons wel in spanning, want ik ben wel erg benieuwd wie je in deze moeilijke tijd als sponsor weet te vinden. Omdat je dat nog steeds niet hebt gemeld ga ik vanzelf wat zitten filosoferen wie dat kon zijn. Mijn eerste gedachte was "Zeeman", een toepasselijke naam natuurlijk. Maar die zullen wel willen dat je een een pop als bemanning in kleding volgens hun beeldmerk erin maakt. En ik weet niet of je dat wel een goed idee vindt.
Voor de inrichting schoot zomaar, spontaan de naam Jan des Bouvrie bovendrijven. Die kan op het moment wel wat positieve publiciteit gebruiken, en met zijn Gamma aktiviteiten richt hij zich toch ook op het "budget" segment. Maar nu ik er over nadenk, hij is nogal zwart-wit in zijn ontwerpen (en missschien niet alleen daarin....), en jij hebt duidelijk een andere kleurstelling gekozen. Dus ook die valt af.
Op dit moment schiet mij echt niets anders in gedachte. Ik hoop daarom dat je snel met de onthulling komt. Dat gepieker houdt me nog uit mijn slaap.
Voor de draad ermee dus.
Groet,
Ad
PS
Dat van die verflucht is een wel erg vertrouwd verhaal. Alleen (ik heb dat geloof ik al eens gemeld) ben ik gezegend met een slecht geurvermogen. Daar staat echter tegenover dat mijn vrouw dat dubbel heeft...............