UPDATE:
Vanmmidag samen, met Aaalie mijn Ez* in elkaar gemaakt, nou ja eingelijk meer anders om...
Zeker al auto kerel, waren er toch wel wat dingetjes welke ik nooit aangedacht zou hebben.... Dus ook al is het allemaal heel simpel, je moet het net maar even weten!
Heb er helaas geen foto's van, maar hij is eind van de dag met een strakke wind gemaidend! Wel aan de kabel, want het waaide nog besst heftig, wel een strakke wind, dat dan weer wel....
Aaalie heeft hem opgegooid, hij vloog prachtig... Zelf heb ik ook evne gevlogen, was wel heel anders dan met bijna geen wind. Maar goed, een aantal momenten heb ik gedacht ik geef hem over, maar hij was hoog genoeg, en ik kon hem redelijk goed terug brengen, en een rondje gevlogen.... voral wind tegen was lastig, want dan kom je de hoek om en dan valt hij stil, eingelijk moet je dan meer gas geven, maar ik had al meer dan half gas.
(22ooKV en 3s lipo) dus ja best wel eng.....
Op een gegeven moment was het toch wat de donker om voor mij te zien hoe de stand was... En hem weer overgedaan, naar Aaalie.
Die lande hem prachtig, en de maiden was een feit, en alles deed zoals het moet. Prima in orde! Goed gebouwd, netjes gebouwd, en vliegt als een droom!
Nu straks kan ik echt zelf vliegen!
We zullen wel evne een filmpje maken...
Nu eerst nog even de stickers plakken, en de servo stickers monteren...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | Benieuwd naar de regels op ons mooie forum? Modelbouwforum.nl - >> Regels & voorwaarden << |