Okeej, thnx.
met traag rollen bedoel ik dat hij niet eens een rol kan maken... want als het toestel op zijn zij gerold is (of net wat verder) duikt hij naar beneden.
Dat kun je wel een beetje opvangen natuurlijk, maar zo erg had ik niet verwacht.
Moet wel zeggen dat de uitslagen nog niet op de max staan van de servo's hoor... dus daar kan ik nog wel wat mee "rotzooien" natuurlijk
zou een 7x5 prop trouwens te gek zijn? (ze adviseren een 7x6 of 7x7 prop op de site van rctechnics)
EDIT:
op mijn spacescooter zit een 1750 kv motor, ook op 3s, en die draait een 7x5 speed prop van apc (dacht iets van 18 amp wat hij trekt). Dat is ook een DIKKE vleugel (dikker als de EZ*) en die heeft er toch duidelijk meer snelheid en klim in zitten, vandaar mijn idee met de 7x5 prop op de EZ* (deze heb ik ook nog liggen)
Wel weet ik dat ik dan een stukje uit de staartboom moet halen, maar heb nog wel carbon latjes om de boel te verstevigen, maar zou dan graag weten OF het de moete is om te proberen :P
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog
Laatst gewijzigd door BadBert; 30 maart 2010 om 10:43 |