Nou Walter, je bent al verder als mij!!!
Mijn FTM lukt me nog niet eens op de sim! Veel te hoog gegrepen, allemaal wilde plannen, uitvoering is wat lastiger... Nu moet ik zeggen dat ik ook nog bijna niet geoefend heb, ben veelal bezig geweest met chaosen en dat werpt zijn vruchten al aardig af!
Remon, lekker bezig man jij hebt niet stil-gezeten! Flink de smaak te pakken zo te zien! Over de freestyle: er zijn er maar weinig die echt vooraf een programma maken. Zo moeilijk is het overigens niet.. Schrijf op wat je allemaal kunt, zet ze een beetje afgewisseld achter elkaar en je hebt op zich al een programma.. Laat je caller deze toefluisteren en je bent klaar! Als je dan een stapje verder wilt gaan ga je de overgangen bedenken om de figuren mooi in elkaar over te laten vloeien. Ga er even een avondje voor zitten en je hebt een freestyle. Dan je muziekvlucht nog
Het nieuwe e-mail adres voor de inschrijving laat even op zich wachten. Mocht dit te lang gaan duren komt er voor de eerste wedstrijd een tijdelijk e-mail adres waarop je je kunt inschrijven voor de eerste wedstrijd 2 mei te Odoorn.
Groenten,
Tjerk