Hoi iedereen, ik heb een paar vraagjes voor jullie...
Ik zou graag een zeilboot kopen maar er is zoveel keuze dat ik niet weet welke ik moet kiezen. Ik hou wel van een zeilboot die er best fraai uitziet en die ook een mooi vaarbeeld heeft. Het is niet de bedoeling om wedstrijden te varen aangezien dit mijn eerste zeilboot wordt. Het zou meer een boot worden waar ik de kneepjes een beetje mee kan leren van het zeilen. Het mag best een ready to sail boot zijn aangezien ik op dit moment nog volop bezig ben aan een ander project (Banckert van Billing Boats). Mijn budjet ligt tussen de 100 en 200€, een zender heb ik al. Wat raden jullie mij aan? Ik had de Kyosho Fairwind Zeilboot tegengekomen op mijn zoektocht en vond ze er weel heel mooi uitzien, ook zag ik volgende zeilboten : de Graupner True Bleu, de Sirius RS32 Van Robbe, Comtesse, Windstar en Dolphin allemaal van Robbe. Zijn er nog forumleden die deze boten in hun bezit hebben, en zijn jullie er tevreden over? Hopelijk kunnen jullie me helpen, ben al een tijdje op zoek en het zou jammer zijn als mijn eerste zeilboot een miskoop zou blijken te zijn.
Hier nog even mijn lijstje waar ik de beste zou willen uithalen met jullie hulp

Kyosho Fairwind
Graupner True Bleu
Sirius RS32 Robbe
Comtesse Robbe
Windstar Robbe
Dolphin Robbe
Mvg,
stefke73