Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bdoets Hallo Frank,
Zou je mij ook de tekening van de Geier willen sturen?
Ik denk niet dat ik er op korte termijn aan zal beginnen... maar als ik de tekening in huis heb zal het vast nog eens gebeuren.
Zo'n 30 jaar geleden wilde ik met modelbouw herbeginnen (na een onderbreking van 15 jaar) en aarzelde toen tussen de Robbe Nova en de Geier. Het werd een Nova; die vloog beroerd (achteraf denk ik dat-ie krom was) en het duurde dus dertig jaar voor ik nog eens herbegon. Nu heb ik inmiddels alsnog een prima vliegende Nova, en de Geier vind ik ook nog steeds aantrekkelijk (ik denk wel dat ik er een buitenlopertje in stop).
Overigens, ik neem aan dat er bij jullie niet per ongeluk een paar van die fraaie rompjes teveel zijn gemaakt?  |
Hoi Bart, er zijn 14 rompjes uit de gipsen mal gehaald en deze mal is inmiddels wel gaar.
Bovendien kan ik ook moeilijk aan Bas vragen of ie nu nog wat extra rompjes maakt, want daar gaat ook wel wat tijd in zitten (zo'n 3 uur p/st schat ik zo)
Inmiddels heb ik deze week nog een 3 tal tekeningen het land in gestuurd en ik krijg telkens de zelfde vraag. Mijn antwoord:
www.ebay.de, daar worden ze nog wel eens aangeboden.
Ik zou eventueel wel mijn origineel rompje ter beschikking kunnen stellen aan een handige jongen die er een mal van wil maken en zodoende een 5-tal rompjes wil en kan maken.
Morgenvroeg zet ik de tekeningen op de mail. Heb vanmiddag mijn memorystick op het werk in de pc laten zitten.
Stuur je mailadres maar per pb.