Ha die Chris, ook weer in the house! Dacht al dat je gestopt was, bleef zo lang stil...
Citaat:
|
Gooi hem op en hij dook gelijk naar rechts op de grond. nou weer opnieuw opgestegen, ik ga omhoog en spontaan klappen de vleugels in en valt hij als een dood vogeltje uit de lucht. Dus ik had het toen helemaal gehad. Nou afijn paar dagen later toch maar weer geplakt. Wat blijkt ik kon die staaf in de vleugels niet vinden..?? Ohjee die ligt nog op het veld dacht ik. Maar nee hoor niets te vinden, ik goed denken.... Oh nee he ik heb dat ding er de laatste keer helemaal niet in gehad. Zooo wat voelde ik mij dom zeg.
|
Hahahaha!

Je bent niet de enige, en ik dus ook niet

. Had gisteren al het gevoel dat ik iets vergeten was, maar kon niet bedenken wat. Easystar de lucht ingegooid (werd gelukkig bestuurd door Berto, m'n instructeur) vloog wel gewoon goed, maar de vleugels stonden in een onwijze V-vorm. Hm, hoort dat nou? Toch maar even geland en toen stonden de vleugels weer naar beneden. Heb je de stok er wel in zegt Berto... eeeeehhh, nee...
Toch aangetoond dat zo'n Easystar ook zonder stok te vliegen is.
Ik heb trouwens ook dat'ie naar rechts trekt, staat nu bijna vol naar links getrimd en dan gaat' ie goed. Zaterdag met veel wind ook een paar keer gelijk na opstijgen in een bocht naar rechts direkt met de neus in de grond. Kwam ook omdat het zwaartepunt toch nog te ver naar achter lag, waardoor de neus omhoog kwam en direct weggeblazen werd. Heb nu de lipo helemaal voorin, zwaartepunt veel verder naar voren dan volgens de handleiding moet. Gaat nu veel beter.
Ik vlieg ook met de standaard brushed motor trouwens. Heb wel veel problemen (gehad?) met de reikwijdte. Gisteren ging het weer wel goed. Heb wel de motor ontstoord en kabels verlegd, de motor nu al drie keer opnieuw ingebouwd.