Heee die Klaas! Nou het had niet veel gescheeld of ik was ermee gekapt.
Ja die van mij vloog de eerste minuut wel zonder stok, maar daarna klapte de vleugels in elkaar en viel dood uit de lucht hehe.
Ja ik heb dus ook volledig naar links getrimd, maar dan nog gaat ie naar rechts en ik kan sturen wat ik wil.
Nu heb ik gisteren even tijd droog staan gooien met dat (rot) ding, want had de hele achterkant overgoten met bijna kokend water.
Moet zeggen hij vliegt al ietsjes beter! Als ik nu gooi gaat hij mooi recht door. Maar zodra ik een beetje omhoog wil en de stick naar achteren druk boem naar rechts! echt 10x geprobeerd en het schijnt toch hier mee te maken te hebben.
Heb op zich met mijn nieuwe easystar echt totaal geen problemen, gooide dat ding de lucht in en vliegen maar. zit standaard zebra fm pro zender bij en kan best ver vliegen. Had zelfs mijn fpv zooi erop geplakt en direct opstijgen dat ding.
Gisteren avond nog eens even een goeie vergelijking gemaakt tussen de oude en de nieuwe easystar.
Het vreemde is die nieuwe klopt echt niets van, zo krom als ik weet niet wat. Vleugels staan paar graden schuiner dan de staart zelfs. En dat ding blijft maar vliegen. De oude easystar is nu echt kaarsrecht maar niet goed de lucht in te krijgen haha.
Rene goed plan van je ga ze toch eens mailen heb echt het idee dat er een fout in dat ding zit...
Ja het is heerlijk weer heb nu al zin om straks weer even te vliegen. Maar nu eerst weer even fitnessen, want moet wel in vorm blijven.
Weer bedankt voor al jullie reacties, tijd en hulp!
|