Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bdoets Hallo Frank,
Zou je mij ook de tekening van de Geier willen sturen?
Ik denk niet dat ik er op korte termijn aan zal beginnen... maar als ik de tekening in huis heb zal het vast nog eens gebeuren.
Zo'n 30 jaar geleden wilde ik met modelbouw herbeginnen (na een onderbreking van 15 jaar) en aarzelde toen tussen de Robbe Nova en de Geier. Het werd een Nova; die vloog beroerd (achteraf denk ik dat-ie krom was) en het duurde dus dertig jaar voor ik nog eens herbegon. Nu heb ik inmiddels alsnog een prima vliegende Nova, en de Geier vind ik ook nog steeds aantrekkelijk (ik denk wel dat ik er een buitenlopertje in stop).
Overigens, ik neem aan dat er bij jullie niet per ongeluk een paar van die fraaie rompjes teveel zijn gemaakt?  | Leuk! nog iemand die er aan gaat beginnen 
Over de tip ribben heb ik ook al even na zitten denken, je zou ze evt gewoon recht kunnen laten uitlopen. Maar misschien is al met al aanpassen niet zo'n probleem. De motor zou ik gewoon achterop doen, zo heb ik het zien zitten bij de meeste Geiers.
(Ook een met een pylon en een doos-romp)
Hoe ik het rompje ga maken ben ik nog aan het uitvogelen.
Succes
Groeten Rick