Hey Maarten (alias gadget74)
Is de ontvanger die bij de
HK-7X 2.4Ghz 7ch w/ 5 Model Memory TX & RX V2 (Mode 2) zit een Corona of een kloon ofzo? Hier heb ik nl. geen rekening mee gehouden. De bijgeleverde ontvanger is toch geschikt hé?
Eigenlijk was ik wel van plan om de Spektrum DX6i te kopen, in Mechelen te koop voor €156. Maar dan zag ik plots dat HobbyKing nieuwe 7ch zender in stock had. En dan heb ik me natuurlijk laten verleiden om de goedkopere zender uit te proberen.
Mocht ik teveel problemen/onregelmatigheden ondervinden, dan ik koop ik alsnog de Spektrum DX6i.
Het probleem dat jij ondervindt met de staartservo kan ik niet hebben, de servo moet sowieso op de staart komen. *oef*
Bedankt voor je tip over de HK threadlocker. Dan ga ik gewone blauwe kopen bij de lokale modelbouwboer! En rode (permanente) threadlocker heb je dus niet nodig? Enkel blauwe voor de gehele heli?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gadget74 Hey streetbiker..
Als ik zo de commentaren lees bij de Gyro zou het wel eens niet helemaal lekkerr kunnen gaan bij het initialiseren van de Gyro bij Corona receivers.
En bij de zender staat dat deze compatible is met Corona receivers
de oplossing staat er overigens ook bij
Ik heb dan ook gekozen voor de HK 401 gyro.
verder heb Ik een iets andere motor gekozen , de 2215) en moest helaas een andere staartsevo zoeken omdat de dS480 niet in het frame van de Pro past. Ik heb er ook geen reserve onderdelen bij besteld want ik ga niet crashen  haha... nou ja eigenlijk ga ik de reserve onderdelen pas kopen als er iets stuk is.
Oh ja ik kreeg ook de tip op rcgroups om NIET de threadlocker van HK te gebruiken omdat deze veel te sterk is (dus ook de blauwe) de rode schijn je zowiezo niet nodig te hebben. Ik heb hier verder nog geen ervaring mee maar wellicht zijn er hier meer ervaren bouwers die dat spul wel eens hebben gebruikt.
Maarten |