hallo
vandaag zaterdag gekocht een traxxas slash mini oftewel de 1:16 versie 4x4,met brushless,
wat is me dat snel zeg met 1 accu,en dan kan je er nog 2 tegelijk aan sluiten,
eerste rit ging gelijk al k... reed vol over speelveldje door een baal
hondestront leek wel of er een olifant iets had achtergelaten,
het zit echt overal,gelukkig is de electronica waterdicht dus de waterslang er maar op gezet,en dat na nog geen 50 meter te hebben gereden,
maar daarna zo als gezegd effe de auto droog gereden na de wasbeurt,
maar ik ben al aan het kijken voor zn grotere broertje slash 1:10 4x4,
als de auto te ver weg is moet ik mn bril opzetten omdat ik hem niet meer zie

en dan ook weer die koters die er achteraan rennen hahaha ze konden hem niet bij houden hahahhaha
als ik met mn xc/cc tamiya aan het trialrijden ben lopen ze er ook steeds om heen en van rijd tussen mn benen door dat soort gelul wil ik niet,
en nu was mn auto lekker sneller hihihi
kwam er ook een kerel bij staan en die vroeg wat kost dat nou voor die kleine van me,ik zei ach 400 euries met 4 accuus en extra stekkers en reserve onderdelen,vond ie over dreven,dat geef je er toch niet aan uit,
hij zou bij intertoys een wagentje gaan halen die makkelijk 100 km/h zou halen,ik zei ik woon om de hoek nr 20 als u hem heeft komt u me dan hem laten zien voor een proefritje,toen fietste hij maar weg hahahaha

mijn dag kon niet meer stuk,op de hondeshit na dan,gelukkig had hij dat niet gezien want dan had hij gelachen,nu lachtte ik

dit was 1 van mijn aankopen dus,
mvg markioo