Thanks Droop
Heb de "hoedenplank" van de achterwand afgezaagd, en ben begonnen met de 2 bulten te maken. Ik heb ze los tegen de achterwand gezet, de maat en vorm moet nog aangepast worden :
En deze foto geeft een beeld hoe de hoek van de nieuwe achterklep gaat lopen :
De vorm van de strip die over de bulten loopt, wilde maar niet lukken. Vooral de aansluiting met de deur en de bulten zelf bleef problemen geven.
Dus ben ik nog eens naar de foto's gaan kijken, en : YES !!!! probleem gevonden. Het probleem zat hem in de "rolbar", deze komt tot tegen de deur. Maar in het interieur was geen plaats om de steunen van de rolbar te monteren, omdat de zijdelen van het interieur te smal zijn. Op deze foto's is te zien hoe breed die zijdelen zijn :
Dus ben ik begonnen met de zijdelen te verbreden :
Zodat de steun van de rolbar wel ergens kan op bevestigd worden :
En de deur sluit nu ook netjes tegen die steun van de rolbar aan :
Heb ook de deur in de primer gezet om te kijken of ik nog moest schuren, ziet er best goed uit niet ? :
Ben erg blij dat ik de oorzaak van het probleem gevonden heb, nu kan ik weer verder.
"Mesdames et messieurs, voici, un petit "update" ":
De verbreding van de zijkant is afgekast (of toch bijna), er is nog wat gedremeld aan de bodemplaat van het interieur, gaten dichtgemaakt zodat de middenconsole netjes past. De rechterdeur is ook verbreed, hier heb ik heel lang zitten klungelen om de zelfde vorm als de linkerdeur te krijgen. Ik had beter eerst die strip 2 x gemaakt, dan moest ze enkel nog gelijmd worden, nu heb ik er 2 moeten maken voor dat het goed was.
"Et maintenant, les photos" :
De verbreding van de zijkant, moet nog afgewekt worden :
Zo langzaam aan begint mijn sloopwerk er als de Barchetta uit te zien. Dus hier een tussenoverzichtelijkheidsplaatje :
Op de laatste foto lijkt het alsof de constructie wat scheef staat, maar dat komt door de foto, én omdat het nog bijgeschuurd moet worden.
"A la prochaine mes amis, du pain, du vin, ... Dupont".