Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GJVO Er is op dit moment veel gebruikt 35 mHz spul te koop voor weinig geld.
Misschien is dat een optie.
En inderdaad wordt er, zoals gewoonlijk, weer heel veel onzin verteld.
We vliegen al 15 jaar electro, op 35 mHz.
Zelden storing en als er storing is dan is het altijd terug te leiden naar een regelaar of zo.
Het is nooit de ontvanger die niet OK is.
Waarom mensen nu vaak storing hebben met electro?
Dat komt door die goedkope troep, regelaars zonder filtering, goedkope wegwerpservootjes en dat alles op de goedkoopste ontvanger geknoopt.. ja, das vragen om moeilijkheden.
We vliegen 2 tot 5 kilowatt, zonder storing, hooguit 20cm afstand tussen ontvanger en regelaar.. geen probleem, en gewoon PPM.
PCM en 2,4 Ghz maskeren storingen, het lijkt weg te zijn maar je lost het probleem niet op, je verbergt het alleen.
En 2,4 ghz heeft een ander probleem, de stroomvoorziening, die moet goed zijn anders kost het je gegarandeerd een model.
Het heeft allemaal zijn voor en nadelen, ik heb meer rare dingen gezien met 2,4 ghz dan dat ik met 35 mhz gezien heb..
Ik zou zelf nog steeds iemand 35 mhz aanraden, dat hebben we meer dan 25 jaar gebruikt, heeft het altijd goed gedaan en zoals ik al zei, het aanbod gebruikt spul is enorm.
GJ |
En 2,4 ghz heeft een ander probleem, de stroomvoorziening, die moet goed zijn anders kost het je gegarandeerd een model.
heej, ik heb zelf een robbe blue arrow (kleine verzie) ook op 2.4 en n naar maate t einde van de baterij begint ie erg moeilijk te vliegen en uit balance te raken , oftewel moet ik spoedig landen
is dat wat je bedoelt ?