Beste, forum leden al geruime tijd volg ik dit forum en geniet ik ik van jullie verwezenlijkingen, stilaan tijd dus om zelf maar eens terug te gaan bouwen dit is zo'n 15 jaar geleden. Mijn scheeps-keuze is gevallen op de algemeen bekende Smit Nederland, maar dan in Urs versie die tot vorig jaar ergens in Vlissingen lag dacht ik, de Walcheren dus (Ex. Frankrijk).
Daar ik rustig terug in de hobby wil komen heb ik me dus maar een kit van BB
aangeschaft, verder ook al wat Rc, motoren en regelaars bij elkaar gezocht.
Alg. overzicht: F14 (navy) 2x 700BB Torque + 2 regelaars (waarschijnlijk wat overpowered). Wat ik echter nog mis is goed beeld materiaal. Ik heb al wat fora gezien waar ik leuke beelden en foto's kon bemachtigen maar graag zou ik een oproep doen om vooral veel detail foto's van de Walcheren of de Frankrijk te kunnen bemachtigen (periode met de kraan) indien mogelijk. De bedoeling is een gedetailleerd model te maken waar de meeste "technische" dingen op werken daar ik graag gefrustreerd word op dit soort zaken

De komende dagen, weken zal ik proberen wat tekeningen (3d) van de kraan op het forum te zetten. Zo zijn mede bouwers misschien ook geholpen...
Alvast bedankt voor de reacties en het beeldmateriaal.