laat ik mijn hok er ook maar eens bijzetten (ook al is het niet veel bijzonders gezien het feit dat ik student ben

)
Het is een suzuki swift uit 2000. Wel een van de meest luxe versies van die tijd met onder andere centrale vergrendeling op afstand, elektrische ramen en spiegels, sportstoeltjes, mistlampen en airco.
Tot nu toe heb ik enkel en alleen nog maar audio ingebouwd. 2 speakers onder het dashboard (originele en niet-doordachte plaats). 2 speakers in de deuren van Hertz in zelfgemaakte speakerbakken. 2 jbl speakers achterin op originele plaatsen en een dubbele 10 inch subwoofer. Goed voor een zuivere sound tot iets meer dan 100 dB (gemeten met een echte db-meter die mijn broertje van zijn stage (dj soundsystems verhuur) heeft geleend.
Plannen voor de toekomst zijn 3,5 cm verlagen. Heldere mistlampen. 15 inch dezent j velgen eronder en een andere einddemper met een subtiel dubbel eindstuk.
Prioriteit nummer 1 is echter om hem netjes te onderhouden en zorgen dat ik hem fatsoenlijk kan blijven betalen.
op onderstaande foto zijn de deurpanelen nog niet geheel afgemonteerd