Denbee |
Laatste activiteit: 26 mei 2012 14:23
Over mij
- Over Denbee
- Biography
- Geboren in Leiderdorp, Opleiding HTS Scheepsbouwkunde (niet afgerond)
- Interests
- Schepen, Lezen, Internetten, Gamen, Muziek, Fotografieren en nog wel meer dingen....
- Occupation
- Engineer bij Damen Shipyards Gorinchem
Weblog
Weblog van Denbee bekijkenRecente artikelen
Laatste artikel
Geplaatst in Zonder categorie
Helaas moet ik even wachten met het bouwen van de model van een Italiaanse kruiser. We hebben wat tegenslagen gehad en daar moeten we eerst even doorheen komen. Komende tijd gewoon de bouwverslagen blijven lezen...
Ik wil binnenkort gaan beginnen met de bouw van de Italiaanse kruiser Bartolomeo Colleoni. Ben nu nog aan het orienteren. Hoe groot wil ik het model. Waarvan wil ik het bouwen. Welke informatie mis ik. Dan de nodige spullen verzamelen en een mooi werkplaatsje maken inonze schuur. Oja het model wil ik ook uitrusten met radiografische apparatuur.
[Link]
[Link]...
[Link]
[Link]...
Het begin was zo'n 33 jaar geleden. Mijn vader had een boot en elk weekend gingen we varen. Zo is waarschijnlijk mijn interesse voor schepen ontstaan. In mijn jeugd las ik veel boeken over de scheepvaart en dan voornamelijk het boek van Landstrom 'Het Schip'. Deze was rijk geillustreerd en gaande weg droomde ik van kleine modelboten varend door de haven. Rond mijn 10e jaar kreeg ik mijn eerste bouwdoos. De slagkruiser Scharnhorst. Ik denk niet dat het een van de mooiste was die er ooit gebouwd is,...