Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArjenB Beste allemaal
Waarschijnlijk is deze vraag al vaker gesteld en ook geantwoord dat dit eigenlijk niet het forum is, omdat dit over modelbouw gaat en niet over "speelgoed", maar aangezien ik er verder op het internet niet uitkom vraag ik het hier toch maar.
Mijn zoontje van 8 heeft een tijd gespaard voor een electrische auto met variabele snelheid. Het moest en zou een Nikko off the road worden, maar ondanks het feit dat ons in de winkel verzekerd werd dat bij dit type auto de snelheid traploos regelbaar zou zijn, bleek bij thuiskomst dat het toch een gewone speelgoed aan-uit auto was en de wielen continu op de maximum snelheid draaiden.
Mijn conclusie is nu dat de gewone speelgoedwinkel ons niet kan helpen, maar verder zoekend op internet kom ik alleen "hele dure" auto's tegen van 200-300 euro die bovendien voor mijn zoontje van 8 een veel te hoge snelheid hebben.
Vandaar de vraag: met excuses voor als ik in dit forum compleet de plank missla, wie weet een mooie kant-en-klare RC auto met een traploos regelbare snelheid voor een budget van ongeveer 75-100 euro, liefst iets off-the-road-achtigs?
Ook namens mijn zoontje alvast heel erg bedankt. |
Ik denk dat je het budget zult moeten vergroten om een redelijk goede auto te kopen waar je ook onderdelen bij kunt krijgen zoals anderen ook zeggen, goedkoop is meestal duurkoop, moet iedereen onderhands weten, gewoon even iets meer uitgeven en een RTR Ready To Run kopen van of een Tamiya, Traxxas dan heb je veel meer plezier, zelfs papa kan daar nog wat plezier aan beleven alst manneke slaapt