Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutchstyler @iedereen:
Bedankt voor de snelle reply`s. De zender werkt indd op 12V en de ontvanger op 7,2V tot 8,4V.
De zelfgemodificeerde accu pack, voor in de auto dus, is niet gesoldeerd, maar zijn wel gewone oplaadbare batterijen van 2500Mah. Ik heb deze in een batterij box gedaan. Maar het werkt wel gewoon. (verder op de uitleg)
Heb hem gisteravond al even uit elkaar gehaald en toen geprobeerd. Maar hij deed nog steeds het zelfde, zonet nog een keer geprobeerd eerst deed hij helemaal niets en in eens deed hij het wel(heb er wel andere batterijen er in gestopt, met lagere Mah)
Dus de oplossing was weer eens dichter bij dan ik dacht. Dus bedankt Lochii
En de andere voor het mee denken.
Nu maar hopen dat dit dan ook de echte oplossing was en niet een tijdelijke.
Wel zal ik kijken naar een echte accupack is wel wat beter. |
de gewone oplaadbare batterijen die jij beschrijft, zijn dat penlites? zojah dan kan ik jou bijvoorbaad al zeggen dat de regelaar niet de benodigde spanning krijgt die die nodig heeft. ook al gebruik jij 2500 mah penlites deze zijn niet gemaakt om genoeg amperage te leveren aan de regelaar. het probleem wat jij hebt met je servo en de piepjes heb ik ook gehad met een 27mhz zender en ontvanger. waarschijnlijk heb je een grote storingsbron in de buurt. probeer een andere set op FM of 2.4ghz frequentie. en koop even een 1600 mah accu stickpack bij je plaatselijke modelbouwwinkel