Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JVDO Je kan de zender in 2minuten ombouwen van mode 2 naar mode 1 dit gaat heel makkelijk via 2 schroefjes. |
Hierbij één kleine notitie: als je vervolgens in de software de mode omzet blijven reeds aanwezige modellen in de oude mode staan. Bij splinternieuwe zenders levert dit nogal eens verwarring. Om een bestaand model om te zetten moet je onder menu 'channel' de toewijzing voor throttle en elevator onderling wisselen (en bij mode 3 en 4 ook de toewijzing voor aileron en rudder). Dit is trouwens ook wat het menu 'mode' doet. Dit zet voor elk nieuw aan te maken model automatisch de volgorde van het 'menu' channel in de gewenste volgorde.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerard_nl hoe is het knuppelgevoel tegenover de futaba's ?
de oudere hitecs vond ik relatief cheap aanvoelen, derhalve vond ik futaba (ook de dure) weer wat minder tegenover de jr zenders als de x9 en x10.
waar scoort de aurora ? |
Over de kruisknuppels valt niets te klagen, integendeel. Eigenlijk geldt dat voor de gehele zender. Nu kan ik eigenlijk nooit zo erg een persoonlijke mening ventileren als het gaat om zenders van verschillende merken met elkaar te vergelijken, maar in deze prijsklasse is de Aurora zeker de moeite waard om te overwegen.