Pascal |
Laatste activiteit: 4 februari 2012 18:56
Over mij
- Over Pascal
- Biography
- It ain't over 'till it's over
- Interests
- verslaafd aan poker, wakeboarding, photoshop, internet, mensen, vrouwen & mijn iPad (^_^)
- degroteoptimist
-
Handtekening
- Bij het kopen van een kit begint de hobby, bij het openen van de doos begint de puzzel
Contactinformatie
- Website
- http://www.twitter.com/degroteoptimist
- Deze pagina
- http://www.modelbouwforum.nl/forums/1750
Weblog
Weblog van Pascal bekijkenRecente artikelen
Laatste artikel
Geplaatst in Zonder categorie
We hebben een heftige periode achter de rug, een periode die liet zien dat modelbouwforum.nl leeft onder de modelbouwers. De aankondiging van de "rechterbalk" (3.500 keer gelezen in 3 dagen) heeft voor veel commotie gezorgt en het heeft geresulteerd dat er grote tevredenheid is over de uiteindelijke oplossing. Dit eerste resultaat is nog maar het begin voor de aankomende functionaliteiten. Wij hebben laten zien dat wij ons zeer openhartig opstellen en dat wij altijd open staan voor meningen,...
Ik wil echt nooit meer horen dat mensen, wie dan ook, mij niet handig vinden. Ok, ik kan niet goed schilderen - Ok, tuinieren gaat mij moeilijk af - Ok, timmeren geeft vaak blessures maar dit betekent niet dat ik geen fijne ideeen heb. Monique is gek op haar planten, ze was bang voor de hagelbui voor vandaag. Deze angst heeft mijn doen inspireren om een leuke oplossing te vinden. Zij zou simpelweg morgen de meest ongelukkige vrouw van Nederland zijn wanneer haar “trots in de tuin” het zou begeven....
Dat Robert in december 2006 een eindejaarsloterij heeft georganiseerd. Een leuke actie dat super werd gewaardeerd door zowel alle vrienden van het forum als de adverteerders. Op een ludieke wijze hebben Robert en mijn neefje Jop via youtube
de prijzen bekend gemaakt.
Wij hadden in 2007 de intentie om het weer te doen, helaas door gebrek aan tijd is het er niet van gekomen. De prijsvraag ligt echter al op de plank, de website is al half gereed zodat wij het binnenkort kunnen presenteren....
Wij hadden in 2007 de intentie om het weer te doen, helaas door gebrek aan tijd is het er niet van gekomen. De prijsvraag ligt echter al op de plank, de website is al half gereed zodat wij het binnenkort kunnen presenteren....
Recente reacties
Heb je al een rc auto...
Staat zeker op de agenda,...
Helemaal geen autootjes...