Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door savage .26 picco Persoonlijk vind ik Traxxas net wat beter als Tamiya.... Het zit in mijn ogen net wat beter in elkaar en is wat beter van kwaliteit (plastic).
Uiteindelijk blijft het een persoonlijke keuze , maar ik zou je in de richting van een Traxxas sturen  Worden tegenwoordig zo compleet geleverd dat een bouwdoos er niet meer tegenop kan kwa prijs.
Koop er 2 accu's en een betere lader bij en de lol kan beginnen
Volg de link voor een leuke aanbieding bij aanschaf van een traxxas : Toemen Modelbouw - Shop Detail |
Ik heb veel ervaring met beide merken, en jij schrijft dat de kwaliteit van het plastic beter is, ckr weten dat ze niks voor elkaar onder doen wat kwaliteit betreft, kwa auto's bouwen loopt traxxas wel wat voor op vele merken, maar om te beginnen zullen beide merken ckr voldoen, en er zijn van beide merken onderdelen leverbaar bij de meeste hobby winkels wat ook heel belangrijk is.
En die winkel die je noemt lijkt mij niet de geschikste om te kopen, die willen alleen maar verkopen en niet meer en niet minder.
Kijk maar een bij PKRacing op de site, of eigenlijk gewoon eens een dagje uit naar Dordrecht, die hebben bijna alles op voorraad wat ze op hun site hebben, je krijgt veel info en/of uitleg. Veel sux6.