Je hebt het niet helemaal goed begrepen denk ik. Een fatsoenlijke zender heb ik, en "downtunen" maakt de heli alleen maar tammer en dat wil ik niet. Een Eco8 is erg licht en dus sneller een speelbal van de wind. De flymentor heb ik om die redenen gemonteerd en mijn ervaringen gedeeld om andere vliegers een indruk te geven van dit ding.
Helaas is maandagavond jl. de Eco 8 JetRanger overleden. Ik heb nog nooit, en ik vlieg al sinds mijn 10e, zo'n heftige crash gehad. Vermoedelijk is 1 van de swashservo's vastgelopen bij rondvliegen op hoogte, waarna hij na wat fladderen vrijwel onbestuurbaar recht de grond in knalde. Gelukkig net naast mijn maatje en niet ertegenaan. Heli's blijven gevaarlijk speelgoed....
Maar de Eco zal toch als sportheli weer opgebouwd worden met veel carbon en titanium ehm en nieuwe servo's.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doeLauw Heb alles gelezen .... wat is blijven hangen is "Wil dat me heli stabieler wordt en makkelijker te besturen".
Vraag ik me af; waarom neem je niet gewoon een fatsoenlijke zender waar je alles mee kan down tunen? |