Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sven
En zo vliegt mijn metal heli.
Soms schiet ie tegen het plafond of donderd hij opeens als een baksteen naar beneden,
of je ziet hem tollend op tafel liggen, dat is waar hij simpelweg geen signaal meer binnen krijgt.
Het einde van die 3 meter lange tafel haalt hij nieteens.
Ook kun je goed zien hoe hij met zijn kont slaat zodra je een beetje voorwaartse snelheid in probeert in te zetten.
Hij zwalkt ook nog eens als een ziekte, een strak bochtje krijg ik er niet uit.
Ik had zelfs moeite om het kreng nog enigzins voor de camera te houden.
Dus gyro? Dacht het niet.
Dit helitje was de grootste miskoop van ebay voor mij, gelukkig wassie niet duur. |
Of je hebt een maandagmorgen model, chinese quality control staat nu eenmaal niet te best aangeschreven. Alles moet zo goedkoop mogelijk, en ze calculeren het eventueel wat vaker dan gemiddeld moeten vervangen van defecte exemplaren gewoon in, als een koper al ooit bij de fabrikant aanklopt, want voor dat geld neemt niet iedereen die moeite.
Of de verlichting stoort je heli. Zonlicht en wat feller kunstlicht zoals die TL buizen misschien, kan ook leuke effecten hebben. Probeer het eens met verlichting uit of in een andere kamer.
Heeft dat ding wel een gyro trouwens? Soms duikt er nog een partij van deze heli's op zonder gyro. Omdat je die aan de straatstenen niet kwijtraakt sinds een gyro bijna standaard is, willen die nog wel eens extra goedkoop worden aangeboden.