Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door wrobijns Toch maar een bouwdraadje gestart ?? |
Ik had zo mijn twijfels over de interesse voor nog een bouwstrip Walter, maar zo te merken is de belangstelling groter dan tevoor. Bovendien verplicht je jezelf, door het maken van een bouwverslag, om de bouwlat hoog te leggen en te houden.
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door crazykuki de 23cc motor, is dat hetzelfde type als bv uit de rc auto bigscale wereld? |
De motor is idd. van hetzelfde type als bij rc-auto's. Of ze er bij Vario zelf nog enige tuning aan uitvoeren is een raadsel. De ene bron zegt van wel, de andere ontkend dit. Er wordt wel een voor heli's geschikte carburator bijgeleverd.
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door crazykuki Welk frame ga je gebruiken om de heli te bouwen, zelfbouw of een bestaand principe? |
Het frame of chassis wordt de benzinemekaniek van Vario. Just gelijk bij de Alouette.
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Metroid Toch wel met alles er op en d'r aan? ACL NAV lichten, verlichte cockpit, werkende POD's, flybarless kop, etc. |
In eerste instantie ga ik hem vrij basic vliegend proberen te maken. Later komen er dan allerhande toeters en bellen op. Een functionele Gatling gun en werkende missile-pod's zijn een droom die ik hoop te kunnen realiseren.
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Droop Wij wensen onze collega Stuart crew veel succes toe bij hun bewakingsopdracht. |
Beste Luc, thx voor de morele steun, MAAR je mannen hebben de taakomschrijving van de heren Clark en Lewis niet goed gelezen. Ze hebben GEEN bewakingsopdracht, maar ze zijn aangenomen voor de orde en veiligheid op de bouwsites! D.w.z. dat ze de boel schoon en veilig moeten maken als we gebouwd hebben...
Thx voor de reacties en nu weer bouwen. Heligroeten,
Nick