Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arm1948 De andere gebruik ik gewoon in mijn zender.Ik heb zoveel oplaadbare batterijen dat ik ze voor mijn zender ga gebruiken.Nu weet ik wel dat er misschien een kans is dat er storing optreed maar het is een truck en geen vliegtuig.In het ergste geval stopt de boel,maar er stort niets naar beneden. |
Daar zou ik toch nog eens over nadenken.
Met deze batterijhouders is het niet de vraag of je storing krijgt, maar wanneer.
Nu ben je zo'n precieze modelbouwer Wil, maar dan ga je aan de gang met deze troep, anders kan ik het niet noemen.
Natuurlijk valt hij niet uit de lucht bij storing, maar het ergste geval kunnen de motoren juist blijven draaien bij uitval van de zender, met alle gevolgen van dien. Of is je F-14 omgebouwd naar 2,4Ghz?
Als jij met een volledige combinatie rijdt en de aandrijfmotor gaat volgas door storing, dan zou ik niet de collega modelbouwer willen zijn die er toevallig dwars voor komt te staan.
Ik zou voor die paar euro geen risico nemen een een fatsoenlijke zenderaccu kopen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seeyah lwat voor motor kan je daar mee aansturen? een zware truck motor of een gewoon standaard motortje? |
10 cellen - 4A staat er op