Als je je settings opslaat en later weer oproept kun je wel de governer-functie aanvinken.
D'r zit dus al iets in de software, in elk geval zijn de mogelijkheden al ingebouwd maar is t nog "leeg". Zullen we dadelijk wel weer de creditcard voor moeten trekken om dat te updaten/vullen.
Overigens wordt op de video aangeraden om de instellingen te resetten. Kan dus nu weer de kopvan de trex700 eraf halen om met de swashplate leveler alles precies recht te zetten. das mooi klo....
Overigens vind ik die handige trucs om zonder pitchmeter alles in te stellen niet zo handig.
Door afstanden te meten en in te voeren geeft de vstabi dan wel de bijhorende pitchwaarde maar alleen van positief pitch.
T'is toch prettig als - en + hetzelfde max. hebben maar daar wordt aan voorbij gegaan.
Tuurlijk kun je de collective in zijn geheel hoger of lager trimmen. (veranderd overigens meteen de 90 gr. aansturing van de servohevels) zodanig dat de afstand bij + en - pitch hetzelfde is. Dat is zeker niet minder werk of makkelijker dan met een pitchmeter. Altans, in mijn mening.
Gelukkig had mijn Logo al versie 5 dus daar hoef ik niet opnieuw uit te trimmen.
|