Hallo,
ik zou er wat minder kracht inzetten, de schroefjes zijn maar 30 mm, dus waarom zoveel kracht? de Graupner 500 serie is zeker zo goed, en goedkoper. plus dat de 720 bb weinig toeren maakt. Als je de F-14 zenderset bestelt zitten er al 2 servo's bij geloof ik. een regelaar moet je nog wel bestellen, wil je dan alle 2 de motoren op 1 regelaar hebben? of wat ik vaak doe is op elke motor een regelaar, en dan kun je heel mooi varen / aanleggen, omdat ze appart te besturen zijn. Ik heb vaak de ''100 Rokraft'' ben daar wel tevreden mee, alleen de prijs.. Ik gebruik ook de ''Navy-40WP'' ook goed, en maar 40 euro
ik neem aan dat je op 12 volt gaat varen, meestal zijn lampjes zo'n 6 volt, ik zou hier gewoon een klein accuutje voor kopen. Ik heb er nooit last van wanneer er kabels naast elkaar aangesloten zijn, of naast elkaar liggen, wel zou ik een ontstorings setje erbij kopen en aansluiten op de motor. In mijn Smit Rotterdam had ik altijd een 12 volt 7 Ampere accu, als ik mij niet vergis.
Ik heb die Smit Rotterdam zelf niet gemaakt. Ik heb hem als opknapper gekocht en toen best wel redelijk opgeknapt! ik was toen een jaar of 10
Ps. Wel gedurft, zo'n Smit Rotterdam (zeker als beginner)
Gr. Jeroen