Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pardoez Ik heb dit gedaan omdat ik dit model met de V-Stabi vliegt.
Moet wel zeggen dat wanneer je met de beast vliegt en je zorgt dat je de kogels op de servo armen
hart/hart tussen de 19 á 20 mm hebt staan je rustig met de PussPull kan blijven vliegen,
je haalt dan de geometrie (blauwe LED Set-up mode (J) ) prima.
En de uiterste tuimeluitslag zonder binding haal je ook zo'n 10 á 12 graden wat ook nodig is voor het sysyteem.
Je moet je uiterste Swash uitslag (Setup mode (L) ) wel zo stellen dat je gemiddeld op 11 graden komt en deze NIET gaan verminderen omdat je dan denkt dat de heli rustiger gaat sturen. Dit is een foute gedachten.
Het systeem heeft dit nodig om goed te kunnen fuctioneren, dit geld overigens voor alle FBL systemen voor zo ver ik weet.
Met andere woorden de Beast vliegt met een Trex-600ESP met PussPull prima, wanneer je de kogels op 19 á 20 mm zet,
en een Align FBL kop erop hebt, dus geen ombouwkit van mikado, Ook de JRX kop voldoet goed.
Uiteraard blijft een directe aansturing altijd het beste. | Bij de RJX flybarless kop op de trex 600 moet je de links op +/-11mm zetten om de juiste geometrie te behalen voor de beastX.
__________________ Henseleit TDR 2011, Helijive 120HV, Vstabi
Laatst gewijzigd door rotored; 15 augustus 2010 om 14:37 |