condities staan geactiveerd
normal,idl 1,idl2 en hold
ik denk dat ik in het menu van de zender autorotatie idl en cut nog niet aan heb staan waarschijnlijk werkt het dan wel.
waarom ik het apart wil schakelen??????
Ik wil gewoon de govenor aan/uit kunnen zetten in normal mode(1700rpm voor hooveren e.d.) en dan als ik de schakelaar omzet naar aan de govenor aan gaat en als ik rond vlieg op idl1 wil vliegen met een bepaald toerental(1800rpm) en pitch curve en als ik echt gek wil doen dan met het maximale wat er inzit op idl2(1950rpm) met max pitch curve's (+14/-14)
als ik dan hoog rond vlieg op hoogte en de hold schakelaar aan zet voor auto's dan wil ik graag dat de govenor uit gaat en de motor zoedoende op stationair blijf draaien voor mooie auto's
Ik ga nog eens aan de slag in het complexe T12FG govenor menu en in het autorotatie menu een kijken wat ik voor elkaar kan krijgen zodat ik in alle tijden de govenor uit kan zetten ook in hold
Gr.
JJ
__________________  Trex 250SE Trex 600Nitro Super Pro Full option, Trex700Nitro 3G V3.0 FBL,Trex600EFBL Futaba T12FG 2,4Ghz Coolpower/Optifuel 20% OS Max engines Only, Fusuno Canopy, GensAce
|