Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jjdehaan Ik heb volgens het RCE G600 manual een schakelaar toe gewezen om de gov aan en uit te zetten.
In mijn T12FG zit een gov menu en daar kan je per vlieg rate 3 verschillende vlieg karakters programmeren.
Ik snap dat je de gov aan/uit ook via de Idl switch kan laten lopen en dat ie dan aan gaat als je bijvb van normal naar Idl1 1 of 2 schakelt,dat kan ik ook zo programmeren maar wat heeft het voor functie dan om 1 hoofdschakelaar toe te wijzen voor gov aan/uit
in het govenor menu kan ik mooie verschillende toeren tallen programmeren per vliegtoestand 3 verschillende rate's dus graag zou ik dit menu willen blijven gebruiken. |
Je hebt dus helemaal geen extra switch nodig om je governer aan of uit te zetten. Ik gebruik gewoon het governer menu en daarbij heb ik het zo ingesteld dat hij bij normal mode uit staat en bij idle up 1 op 1950rpm. Verder gebruik ik geen idle ups.
Maar je zou hem dus in normal mode ook aan kunnen zetten. Wanneer je dan boven de 30% stick komt gaat de governer aan. Alleen zul je in normal mode dus niet inverted moeten gaan vliegen. Door de V-curve in de idle up stand krijgt hij altijd meer dan 30% throttle kanaal en blijft de governer dus werken.
En je throttle hold hoort gewoon je kanaal 3 dicht te gooien en hierdoor gaat automatisch je governer uit doordat je onder de 30% throttle komt.
Kijk dus naar het signaal van kanaal 3 of deze wel echt omlaag gaat wanneer je throttle hold aanzet.