Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jjdehaan ik denk dat ik het opgelosd heb??!!
Met de GV1 heb je een kabel voor aan/uit kan 8 voor toerentallen kan 7 en gasservo kan 3
in mijn zender heb ik bij servo monitor gov1 kan 7 gov2 kan 8
de gv1 heeft dus een extra kabel om aan te sluiten op kan 7/8
alles na gekeken en werkt goed alles gaat aan/uit en op hold ook alles uit
--------------------------------------------------------
De RCE werkt op een ander instel principe:
op kan 8 (gov2)had ik de aan/uit schakelaar gele draad staan
op kan 7 niets maar deze werkt in samenwerking met de gov menu/idl1/2 instelling !!!!! dus geen!! signaal naar de gov
Nu heb ik het verandert,
op normal in het gov menu staat het nu op uit dus gov uit
op idl1 gov op 1750 rpm(85%) en idl2 op 1950rpm(95%)
de gas curve staat op normal liniar en idl1/2 in een V curve
als ik de hold op aan zet gooit ie op het servo monitor menu het gas dicht dus gov uit
Volgens mij moet het nu wel werken.
Morgen maar even testen want het is nu iets te donker buiten
JJ |
Heb het gestest,
in normal de gov uit omschakelen(3 standenschakelaar SE o=uit,midden =Idl1,boven=Idl2) naar Idl1 gov aan(1750rpm)door schakelen naar Idl2(1950Rpm)
met de motor uit en de heli op tafel getest
Als ik de hold schakelaar op aan zet gooit ie wel het gas dicht(in het servomonitor display) maar het groene lampje blijft op mooi groen branden

(gov aan dus)omdat de idl1/2 schakelaar ook aan staat,
de hold schakelaar overruled dus niet de SE schakelaar maar zet wel de gasservo op 0=dicht alleen blijft het groene lampje dus aan
Ik ga nog even verder stoeien met deze instelling,ik kan het nog niet testen buiten omdat het behoorlijk blijf regenen.

Trex 250SE Trex 600Nitro Super Pro Full option, Trex700Nitro 3G V3.0 FBL,Trex600EFBL Futaba T12FG 2,4Ghz Coolpower/Optifuel 20% OS Max engines Only, Fusuno Canopy, GensAce