In mijn ogen zegt een naam als Orion of LRP helemaal niks. Heb van beide merken 8,4V stickpacks
gehad !! En mijn ervaringen zijn niet best

. Als eerste 2 orion rocketpacks 4500mAh, waarvan er 1 na een paar keer rijden de geest gaf, slecht gematcht. Tegen fors gereduceerde prijzen (coulance van de verkoper) heb ik deze kunnen vervangen door 2 LRP Hyperpacks 4600mAh. Daar heb ik nu een jaar later nog maar 1 van over. Die gaan dus ook niet echt lang mee. De overgebleven Orion (1 cel kapot) en de andere LRP (krijg ik niet meer geladen) zijn inmiddels ook afgeschreven.
De conrads die ik daarvoor al in bezit had gaan vrolijk verder (de oudste zijn van 2008 ), echt geen enkel probleem. En alle conrads die ik heb (6 stuks), hebben ook echt de capaciteit die er op staat, zelfs meer. De Rocketpack die het uiteindelijk het langst heeft uitgehouden heb ik nooit tot de maximale capaciteit kunnen laden (max. 3800mAh => ca. 85%). De LRP's ook niet, die gingen maar tot 4000mAh (ook ca. 85%).
IK snap niet goed wat je tegen conrad accupacks hebt, ook als je weet dat ze goed werken

Leuke prijs en kwaliteit !!
NiMH racingpack 7,2V 3000mAh Tamiya - Racingpacks - Conrad Electronic