Tja ik heb hier precies hetzelfde gevoel bij als Berto hoor. Na enkele jaren als toeschouwer / helper was dit ook mijn eerste JOP waar ik zelf gevlogen heb en het is mij ook prima bevallen, ik heb me super geamuseerd. Vriendelijke mensen aan de zendercontrole, pits, vluchtcontrole en in de tent.
6 gratis bonnetjes elke dag bij je eerste vlucht en zaterdagavond een heel lekkere gratis bbq, oh en nog een T-shirt gekregen ook zondagavond bij het afhalen van mijn zender.
Ben wel niet blijven kamperen vermits ik op een half uurtje rijden woon, dus wat er op de camping gebeurd is kan ik me niet over uitspreken. Echter stond het wel duidelijk in de regels en op de website dat vliegen op de camping absoluut verboden was, met welk toestel dan ook (zelfs schuimpjes). En dat bbq'en verboden was lijkt me ook aannemelijk gezien de droogte van het veld. Ik was al heel blij dat er gevlogen mocht worden, de weken voordien was het verboden jets te vliegen op pampa. Je zal als vliegclub maar weken jetvliegen verbieden om dan met een onvoorzichtige bbq de hei in brand te steken,toch ?
Ik vind het zeer jammer voor de leden die het beste van zichzelf gegeven hebben en zich uit de naad hebben gewerkt om het allemaal rond te krijgen dat de sfeer door de meer ervaren piloten blijkbaar toch als minder werd ervaren.
Naja, misschien was het vroeger idd wel veel beter en ben ik niet veel gewend of heb ik geluk gehad dat ik die met zijn kepi en fluitje niet ben tegen gekomen ?
|