Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Perplex Weet niet of deze plek al algemeen bekent is, maar hier vliegen is echt super. |
Was bij mij nog niet bekend, maar is helaas te ver weg om op regelmatige basis heen te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helihabit Bedankt. Lol, zo'n dipje duurt i.p. maar heel even hoor, en tegen beter weten in. Zoals de naam al zegt het is een 'habit' 
Door de meeting in zoetermeer vandaag heb ik wel wat meer motivatie om het/de staartprobleem/en komende dagen aan te pakken.
Succes met de maiden van jouw 450! Filmpje van maiden is 'moreel verplicht'
Mooie foto. Blijft een genot om te zien die Atom 
Wat is het probleem met die beam dan?
Mijn 450 heeft hetzelfde probleem als de 500; tailwag.
Van de 500 is het 'probleem' van bladspoor wèl opgelost. Het kwam neer op speling compenseren.
Ondertussen een FBL kit besteld. Het is een BeastX/ RJX FBL kop geworden maar helaas beide keren een uitgestelde betaling van Pay'pal' 
Vandaag(Ma) verwacht ik clearance voor de BX en voor de FBL kop ergens tussen de 26 en de 30e  . Die laatste moet nog uit HK komen dus een RTF 500FBL gaat nog even duren. Tussendoor 2x een doosje met een 6S/3000 nano's van HKing binnen. Ik denk dat ik even vergeten ben rekening te houden met het gewicht. De 30-40C/3000 turnigy's zijn 523g. maar die nano's 25-50C/3000 slechts 437g. Dat wordt 86g. lood plakken  Ach ja, ze waren gratis  |
Na een ongelukkig autorotatie i.v.m. windvlaag klinkt de motor heel 'zwak' en wil niet meer optoeren. Moet er nog een keer voor gaan zitten maar voorlopig ga ik liever vliegen met de FBL Protos!!!
Over FBL gesproken...goed bezig

Ben echt hartstikke benieuwd hoe je 500 het doet met de BeastX, ben je ook in een keer van alle speling in de kop af!
Oh en lood plakken, daar doen we toch niet aan he

??!!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door areon Wat een pestweer trouwens. Zo kunnen we toch niet vliegen?  |
Inderdaad zeg, 't is nu al drie weken behoorlijk wisselvallig, en nu waait het ook nog stevig...en voorlopig ook geen beter weer op komst.