Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helihabit Succes met de maiden van jouw 450! Filmpje van maiden is 'moreel verplicht'  |
De maiden idd......

Nou ik val van het een in het ander. Had gedacht ontvanger er in en vliegen maar (hooveren lol) na wat instellingen op de zender. Helaas was de vorige eigenaar van mijn 10 maanden oude nieuwe baby

iets minder nauwkeurig dan ik zelf ben... dus ben aan het vechten geweest met de staart en de kop opnieuw opgebouwd.
Zit nu op het punt dat ik nog maar een minimale aanpassing nodig heb in de kop 1 graad verschil nu nog en alles staat weer lekker 90 op de heli en recht wat recht moet staan.
Gaf vanmiddag even een eerste spin er aan ( laag vermogen) maar merkte dat de staart nog niet doet wat t moet doen, draait iets weg. Heb uren gepuzzeld (newby he!) om zonder binding bij vol stick neg/pos en zonder aanpassingen op de zender met end points etc dus 100% mechanisch en op de gyro de staartrotor goed te krijgen. Das aardig gelukt maar de pitch is nog niet goed, liep er net pas tegenaan dus moet t nog even onderzoeken.
Alles duurt bij mij 5x langer dan bij een geoefende maar we komen er langzaam steeds dichter bij haha....zal zeker proberen de maiden te filmen haha...al zal het voor mij veel spannender zijn dan voor de kijkers!!
---------------------------
Weer is inderdaad winderig....hou me nog steeds aanbevolen hoor...als jullie er weer op uit trekken kom ik zeker even buurten!
Gr Ricardo